Forumul breslei Katana
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Noi, prieteni, colegi... sub un nume de familie: Katana


Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

GHIDURI

3 participanți

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1GHIDURI Empty GHIDURI Joi Aug 05, 2010 5:49 pm

ladydeath

ladydeath
Admin

in threadul acesta vom posta ghiduri pt Dt , caractere, iteme , misiuni ... si orice se poate pt a ajuta colegii pt o intelegere mai buna a jocului.

https://katana.forum.st

2GHIDURI Empty RAZBOINIC CORP (PVP) Joi Aug 05, 2010 6:01 pm

Moon Spell

Moon Spell

Cuprins:
a)Puncte status
b)Sabii, arme de 2 maini
c)Vraji, competente, magii
d)Stategii dueluri
Nota Autorului
========================


a) Puncte status


Punctele status pentru un razboinic corp se pun 2VIT - 1STR. De ce?! Aura sabiei confera un damage relativ mare, deci, practic compenseaza STR-ul. In schimb razboinicului corp ii lipseste apararea, de aceea el trebuie sa reziste lurelor, si are nevoie de aparare. Personal, cred ca Razboinicul corp nu are nevoie DELOC de INT deoarece atac magic nu are iar pt magiile folosite exista licorile albastre.
VIT: "PV si apararea sunt imbunatatite" -2
INT: "PM si puterea magica sunt imbunatatite" -0
STR: "Valoarea atacului este imbunatatita" - 1
DEX: "Exactitatea si evadarea sunt imbunatatite" - (dupa 90 VIT 90 STR full)

b)Sabii, arme de 2 maini


Voi prezenta doar armele cele mai importante, deoarece multe arme sunt intermediare in "viata" unui caracter.

Nota: Un razboinic corp poate folosi arme de 2 maini, indicat ar fi de pe cal si cu iuresul activat.

c) Vraji, competente, magii


Aura Sabiei: Aceasta vraja trebuie sa fie primul Master (M) la un razboinic corp deoarece consta in marirea atacului/ damagelui. Atacul provcat de acest skill creste odata cu punctele puse pe STR.
Iures: Marirea vitezei de atac si marirea vitezei normale, recomanadat ca al doilea skill, foarte folositor de pe calul armat/ militar
Vartejul Sabiei: Poate fi pus si ca al doilea skill, atac asupra mai multor tinte, un damage foarte mare.Indicat daca inca nu aveti calul armat sau decideti sa cresteti de jos.
Incizie tripla: 3 lovituri de arma, skllul poate fi ratat, foarte bun atat PvP cat si PvM.
Izbitura: Recomandat al 5-ilea skill, are sansa de stun, skillul poate fi ratat daca inamicul se deplaseaza la o distanta destul de mare.

d) Strategii dueluri

Aceasta este o strategie clasica aplicata de toti razboinicii corp de aceea cand va luptati cu un caracter care are sansa de stun conteaza foarte mult cine da primul
La inceput: Aura sabiei + Iures
In duel: Izbitura -> Vartejul Sabiei -> Incizie tripla -> Lovituri de arma pana cand se reincarca skillurile.
Daca doriti un caracter PvP indicat ar fi itemele cu PV, aparare sabie, aparare 2 maini.
Pentru un caracter PvM folositit itemele cu PV si eventual critic.

Daca doriti sa fiti pt duel ordinea masterelor poate sa fie
Aura - Vartej - Izbitura - Incizie Tripla - Iures

3GHIDURI Empty RAZBOINIC Mental (PVM) Joi Aug 05, 2010 6:03 pm

Moon Spell

Moon Spell

Razboinicul Mental este cunoscut ca si "Tanker", de ce ?
Pentru ca datorita corpului rezistent el este prevazut cu o aparare care-i permite sa inlature in jurul sau grupe uriase de monstrii.
Acest razboinic mai este cunoscut ca si caracterul cu cele mai lente skill-uri si cele mai greu de utilizat, astfel incat , va trebui sa practice foarte mult inainte sa le stapaneasca bine.
Razboinicul Mental este cu siguranta un caracter independent.
Acest ghid este doar un aviz cu modul în care ar trebui să faceţi dumneavoastră Razboinicul Mental.

Avantajele Caracterului:
-Nu veti avea nevoie de potiuni cu PV la fel de mult ca si alte caractere;
-Veti avea destula aparare cea ce vă va transforma intr-un tank;
-Veti creste in nivel destul de usor;
-Veti avea nevoie de armuri cel putin +5; (* adica nu neaparat totul +9 va veti descurca si cu una +5)

Dezavantajele Caracterului
-Veti avea nevoie de arme foarte bune cel putin +7 , si in special arme care se folosesc cu 2 maini;
-Veti folosii ceva potiuni de Mana si vă va lua ceva timp la spart metine , ucis monstrii, etc.

Inceputul...
Incepeti sa cresteti pana la cel putin level 5.
La fiecare level veti primi 3 puncte de status pe care le veti distribuii astfel : 2 STR (Atacul) si 1 VIT (Vitalitatea).
Primiti 1 punct pentru competente la fiecare level. Cand incepeti la level 1 nu primiti niciun punct pentru levelul pe care il aveti deja, asa ca de Razboinic Mental vorbim numai de la level 5 cand veti avea deja 4 puncte.
Când ajungeţi la nivelul 5, duceti-va la invatatorul de putere mentala si puneti un punct pe Corp Rezistent , Atacul Spiritului , Zdruncinare , Zdrobire / Atacul Sabiei.
La level 6 veti pune punctul acumulat pe skill-ul ramas.
Sa nu uitati niciodata sa duceti la capat toate misiunile deoarece aceste sunt o oportunitate sa castigati Experienta , Yang , Iteme si Echipament care va vor fi foarte utile in joc.

Statusul...
Ei bine, în opinia mea, ar trebui să faceti 2 Str. 1 Vit, până cand Str. est plin (* adica 90 de puncte adaugate) . După ce Str. este complet continuati cu adăugarea de puncte pe Vit şi apoi pe DEX (Dexteritate).
Unii oameni cred că este ciudat adăugarea de puncte pe Vit după ce au str. full , dar cred că Aparare si PV nu sunt niciodată de ajuns.

Competente... (* aici nu ma voi lua dupa ghid ci voi face asa cum cred eu ca este mai bine)

PvP > Corp Rezistent > Atacul Spiritului > Zdrobire > Zdruncinare > Atacul Sabiei
PvM > Corp Rezistent > Zdruncinare > Zdrobire > Atacul Spiritului > Atacul Sabiei

Pareri despre skill-uri...

Corp Rezistent



Avantaje:
-Creste aparare INSTANT ;
-Cu Corpul Rezistent activat la G1, sau mai mare, Ninja Lama va da doar 2 lovituri maxim cu Pumnalul Rulant.

Dezavantaje:
-Scade viteza de miscare;
-Este un skill care poate fi inlaturat folosind skill-ul Risipirea Magiei al Sura Arme.

Atacul Spiritului



Avantaje:
-Este cel mai bun skill al Razboinicului Mental si unul dintre cel mai bun printre celelalte competente;
-Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.

Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

Zdrobirea



Avantaje:
-Este un skill foarte puternic;
--Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.

Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

Zdruncinarea



Avantaje:
-Loveste mai multe tinte;
-Are sansa la necunostiinta de 30% la P;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire.

Dezavantaje:
-Timp de racire mare;
-Daune minime.

Atacul Sabiei



Avantaje:
-Loveste o singura tinta;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire;
-Este un skill cu sansa la necunostiinta

Dezavantaje:
-Timp de reincarcare mare;
-Daune minime.

Leveling...
LvL 1-21 -» Moobi din prima harta.
LvL 21-30 -» Salbatici
LvL 30-35 -» Orci / LvL 30-45 -» Party-uri la ori Negrii
LvL 35-45 -» Desert
LvL 45-55/60 -» v1 (Spider Dungeon 1)
LvL 55/60-80 -» v2 (Spider Dungeon 2)
LvL 80-86 -» Etajul 8 al Turnului Demonilor
LvL 86-99 -» Watery Cavern si Padurea Rosie.

4GHIDURI Empty SURA Magie Neagra (PVP) Joi Aug 05, 2010 6:08 pm

Moon Spell

Moon Spell

Considerat cel mai bun caracter in duel!
rimul lucru de pus la punct este statusul,fara un build adecvat nu veti reusi nimic in dueluri.Statusul de baza este raportul INT:VIT 2:1 ,daca aveti iteme cu Pv [Peste 500] puteti merge cu un raport care tinde spre finalizarea INT-ului cat mai devreme [90 Puncte],de ex INT:VIT 5:1.

Dece INT si VIT ?
INT-ul este vital unui sura (mai ales celui pe magie neagra,vrajile cer foarte mult pm),INT-ul ne da PM [Bara albastra] si automat si regenerare PM,pe langa asta INT imbunatateste apararea magica [veti lua mai putin damage de la adversari care folosesc atacuri magige,ex sau chiar un alt sura] si Atacul magic [toate skillurile noastre isi iau forta din INT => damage mare] 1INT=20pm +Ataca&aparare magica
VIT-ul reprezinta forta vitala,fara aceasta,nu vom avea pv mult si aparare.Fiecare caracter necesita VIT. 1VIT=40 pv&1 aparare

Acum ca aveam un status "ca la carte" trebuie sa ne ocupam de skilluri [competentele,vrajile,puterile,cum preferati sa le numiti]
Sa le analizam intai: toti recomanda ordinea asta:
Spiritul flacarii- lovit intunecata - Protectie intunecata - sfera intunecata ... eu nu si nu inteleg ordinea recomandata va zic sigur de vreti sa castigati repede un duel ordinea trrebuie sa fie:

Protectia Intunecata:Reducere daunele cu x%,la G1 reduce aprope jumate din daune + ne da niste aparare,utila si in pvm,dar in pvp contra caracterelor care dau damage fizic mare [ex. Razboinic Corporal] este o adevarata salvare.Recomand Masterul #1 (perfect atat PVP cat si PVM!)

Sfera Intunecata: Damage urias recomand Sfera Intunecata Masterul #2.Aici vorbim de levele mari,si nu o sa avem timp/Pv ca sa dam de mai multe ori Lovitura Spiritului,mai bine dam un damage mare ca sa incercam sa doboram adversarul repede ca sa nu ne doboare el primu decat sa asteptam incarcarea skillurilor.Masterul #2

Spiritul Flacarii: Damage la M1 cu o arma intermediara ~500,dar continuu,precum consumul de pm.Recomand Masterul #3.

Lovitura Intunecata: Damage mediu dar timp de incarcare foarte scurt [7 secunde],datorita timpului de incarcare extrem de scur recomand Master #4.

Lovitura Spiritului: Damage mic iar timp de incarcare mediu [12 Sec.],cum am spus mai sus,deja vorbim de level mare si vom avea Lovitura Intunecata cel putin G1.Masterul #5.

Lovitura Focului:Timp de incarcare mediu [12 sec.] dar fiind faptul ca nu e nici cel mai puternic skill nici cel mai rapid si care nu este only pvp recomand #6 [Daca ajungeti pana aici,acesta este un ghid full pvp deci cam greu...]

Bonusuri:Bonusul suprem este pv,pv=rezistam mai mult,mai dam 2-3 ori cu spiritu si cu Lovitura Intunecata.Viteza farmecului iar este un bonus vital,faceti imposibilul ca sa aveti 20% pe armura si un colier bun.Critic si Patrundere sunt intodeauna bine venite,numa sa le aveti.Cam astea sunt cele importante.Bonusul semi-om iarasi este util in pvp.

Pietre pe arma,2 Sloturi: Pietrele impotriva caracter [de preferat anti-razboinic +4] si Reintoarcerii +4.
3 Sloturi:Reintoarcerii +4,Anti-razboinic +4 si aici avem de ales:Anti-Sura +4 sau Critic +4 [cine se simte norocos,sau are in total 20% critic va pune critic,iar cine nu are,sau doar nu vrea sa se lase pe mana sortii va pune anti-sura.]



Bonusurile mai importante:
Pe arma:Impotriva semi-oamenilor,Viteza farmecului.Daca le aveti pe astea doua maximizate nu veti avea probleme,celelalte bonusuri sunt minore si nu are rost sa bagam atatia bani doar in arma.Desigur daca buzunarul va permite asta,jos palaria,intodeauna ce este in + este binevenit.

Pe armura: Sansa x% de a reflecta atacul corporal,Pv [Peste 500,caci 100/200/300 nu isi fac simtita prezenta] si iarasi viteza farmecului.

Pe accesorii: Pv-ul joaca un rol esential in duel,cu cat aveti mai mult pv cu atat rezistati mai mult [sa zicem inca 10 secunde] asta inseamna foarte mult,spiritul loveste inca de vreo 2-3 ori.Critic iarasi este un bonus important,daca reusiti sa scoateti 15% va asigur ca,desi pare o sansa mic,veti prinde foarte des critic.Astea 2 ajung,celelalte bonusuri sunt secundare,unele dintre ele chiar foarte utile dar nu esentiale.

Pietrele:

Pe arma[2 sloturi],daca ati urmat bonusurile putem sa nu mai punem Reintoarcerii +4,caci o sa avem deja peste 150 Viteza farmecului [Cu un colier bun,desigur].Ne ramane doar Anti-Caracter [De preferat,Sura si Razboinic +4]

Pe arma [3 sloturi],aici Reintoarcerii +4 este de prisos,deja vorbim de level mai mare si avem nevoie sa scoatem 200+ viteza farmecului,pentru ca nimeni nu asteapta ca tie sa ti se reincarce skillurile.Si tot asa,Anti-Razboinic +4 si Anti-Sura +4.Daca cunoasteti shamani healeri care au 4 G-uri,mai bine puneti Anti-Shaman +4,in loc de Anti-Razboinic.

Pe armura [2 sloturi]:Grabei +3/4 nu trebuie sa lipseasca niciodata,caci intrun duel nu veti sta pe loc asteptand sa vi se reincarce vrajile,ci va veti juca cu adversarul,veti alerga intr-un mod random,sa nu lasati ca adversarul sa va ghiceasca,intodeauna trebuie sa imporvizati,asta e cheia succesului.Si o eschivei +3/4 va va permite,in caz ca sunteti prinsi,sa scutiti 2-3 lovituri,ceea ce la un corporal ar insemna sa scutiti 600 Damage in total.

Pe armura [3 sloturi]:Cele 2 pietre mentionare mai sus + o protectiei +3/4,asa cand veti fi prinsi,nu numa ca veti scuti ceva damage,si il veti reduce.


Obiectele,pana in lv 60+:La inceput este buna o platosa ghininon +8/9 cu prot +2/3,o puteti tine linistit pana la lv 42,unde vine mistica +7/8/9 pietrata calumea [Grabei si eschivei].Mistica o puteti tine pana la lv 61,de acolo apar armurile care chiar merita.Arma,pana la lv 30 este buna oricare,doar la +6/7.De acolo,faceti rost de un fms +0 cu competenta <10%,medie poate sa fie si -30,nu conteaza,oricum veti da damage mic.Il bagati la fierar normal pana la +4 [sau si mai bine,la un fierar de breasla pana la +6] si de acum numa cu Pergamente Binecuvantate.Fms-ul il puteti tine pana la lv 65-70,cand faceti rost de o lama dinte de stafie +7/8/9.

Cam asta a fost,Daca urmati acest ghid pas cu pas veti fi imbatabili de catre cei cu level apropiat,iar veti putea bate si cu 10 levele mai mari,mai ales dupa ce aveti 2 mastere.

5GHIDURI Empty SURA ARME (PVM) Joi Aug 05, 2010 6:10 pm

Moon Spell

Moon Spell

Full PVM, dar dupa 70 face fata si pvp

SKILLURI

TAIS VRAJIT
- Mareste atacul
- O parte din paguba primita va fi absorbita de Pv
- Mareste damage’ul dat de celalalte skilluri ca Vartejul Dragonului sau Lovitura Degetului , nu mareste damage’ul dat de Risipirea Magiei
- Puterea atacului este marita cu fiecare punct pus pe INT ( plus iteme cu bonus de INT )
- Acest skill la P ( Perfect Master ) cu 90 INT ( valoarea maxima fara bonusuri ) va da aproape 600 atac si 12% paguba absorbita de Pv
.
LOVITURA DEGETULUI
- Skill’ul cu cel mai mare damage.
- Loveste doar monstrii din fata voastra.
- Timp de incarcare mic ( 10 secunde )
-Are o sansa de a ignora aparare inamicului .Aceasta sansa depinde de M’ul respectiv , valoarea maxima fiind 12% la P ( Perfect Master ) .
-INT creste damage’ul dat dar nu creste si sansa de ignorare a atacului .
-Sansa de ignorare a apararii functioneaza doar cu acest skill .

ARMURA VRAJITA
-Acest skill creste apararea si are o sansa de reflectare a atacului corporal.
-Amandoua sunt influentate de INT.
-La P ( Perfect Master ) aveti 150 aparare si 45% reflectare.
-In PvP ( Player vs. Player ) , reduce o mica parte de damage facuta de loviturile corporale si skilluri
.
VARTEJUL DRAGONULUI
-Al 2’lea cel mai puternic skill.
-Timp de incarcare mediu ( 15 secunde ).
-Loveste toti monstrii din jur ceea e face acest skill perfect pentru lvl’ing.
-Are o sansa de ignorare a atacului inamic ( Da , asa functioneaza . 12% la P ) cand este folosita in momentul potrivit cand tu primesti loviturile.
-INT’ul mareste damage’ul dar nu mareste sansaa de ignorare.

TEAMA
-Reduce dmg’ul primit de mobi , maximul damage redus fiind 37% la P.
-Daca lvl’ul tau este mai mare decat al mobului iar acesta este agresiv ( * ataca automat ) nu te va mai ataca.
-Mareste sansa ca oponentul sa rateze atacul ( *MISS) , desi pare sa functioneze mai mult cand esti atacat de mobi distanti . ( *ataca de la distanta ex : arcasii din DT )
-INT’ul nu afecteaza acest skill in nici un fel.

RISIPIREA MAGIEI
-Este un atac bazat pe magie.
-Are o sansa de oprire a vrajilor ajutatoare ( * gen : spiritul flacarii , accelerare , aura sabiei , corp rezistent )
-Timp de incarcare mic ( 12 secunde )
-INT’ul creste sansa de anulare si damage’ul dat.
-Nu este afectat de bonusul ,, tare impotriva x sau rezistenta impotriva x “


-Este doar o mica diferenta intre Sura’ul Arme PvP si cel PvM , unii oameni iubesc sa spuna ca sunt constructii diferite si schimba ordinea masterelor doar pentru a fi mai ,,originali”
Constructia PvP va folosi Rispirea Magiei in loc de Teama.
Constructia PvM va folosi Teama in loc de Risipirea magiei.

TAIS VRAJIT-VARTEJUL DRAGONULUI-ARMURA VRAJITA-LOVITURA DEGETULUI – TEAMA/RISIPIREA MAGIEI

Sura’ul va fi fie PvP fie PvP depinzand de al 5’lea skill , nu poti face master la Risipirea Magiei inainte deoarece este inutil contra monstrilor si va va afecta modul de lv deoarece fiecare skill are utilizarile lui in PvM cu exceptia skillului Risipirea Magiei.
Un sura trebuie sa atinga lv mare deoarece:
1.un sura depinde de punctele de status ( * INT VIT STR DEX )
2.este un killer sau o masina de lv odata ce are 5 mastere
In concluzie , trebuie sa atinga lv 86.


CONSTRUCTIE

Acest pas este foarte important.La inceputul jocului , toti jucatorii au nevoie de HP-VIT si INT/STR/DEX.La sura , ne vom concentra pe INT care ne da bonusul la skillul ,,TAIS VRAJIT”.
Am auzit niste jucatori care spuneau ca nu fac master la Tais deoarece , in primele stadii ale jocului putem omori usor mobi doar din lovituri normale , daca folosim skilluri , PM’ul nostru se va scurge repede.
Dupa cum bine stiti , sunt 3 puncte de status/lv.
-1 VIT – 2 INT => PANA CAND VIT=40 ( 40 VIT- 80 INT )
-MAX INT => ( 40 VIT – 90 INT )
-3 DEX PANA LA 64 DE PUNCTE => ( 40 VIT – 90 INT – 64 DEX )

Acum puteti pur si simplu sa puneti toate punctele pe VIT , marindu’va Hp’ul sau puteti pune puncte pe STR pentru dmg.
In acest moment , bonusurile noastre sunt indreptate catre bonusuri cu HP ( * Papuci 800 pv , cercei de abanos , bratara de argint /aur alb )
pentru a putea pune puncte pe STR si sa ne marim dmg’ul.
DE CE DOAR 64 DEX ?
Pentru ca , avand aceasta cantitate primiti 25% reducere a pagubelor , la 90 DEX aveti 30% reducere , dar punand acele puncte pe STR va mariti dmg’ul vizibil.
ECHIPAMENT.
Orice character are nevoie de echipament bun..asta nu e un secret.
Sura’ul nostru poate face o treaba buna cu o armura de 18+9 pana la 42 unde ne luam o armura de 42+6+7 (*daca o gasim+9 o putem pastra pana la lv 61 . )
Vom avea nevoie de o arma ft buna , Sura’ul Arme depinde foarte mult de arma sa , la lv 30 FMS cu PAGUBA MEDIE peste 30 % unde o puteti tine pana la 65 unde vin adevaratele arme.
Papuci: Puteti folosi papucii pehonix , extaz sau nimbus , acele bonusuri ajutand ft bine in PvM dar si in PvP.
BONUSURI
-12 INT
-SANSA UNEI LOV. MORTALE
-SANSA OTRAVIRII
-SANSA UNEI LOV. PATRUNZATOARE
-VITEZA FARMECULUI
-SANSA DE A BLOCA ATACUL CORPORAL DIRECT

6GHIDURI Empty NINJA LAME (PVM si PVP) Joi Aug 05, 2010 6:10 pm

Moon Spell

Moon Spell

Caracterul Ninja (lama) este fara indoiala un caracter bun in PVM in grad de a face fata duelurilor si de a ucide adversarii cu putine lovituri , aparte faptul ca este unul dintre caracterele cel mai greu de folosit la maximul abilitatilor sale.

Ca dovada spre deosebire de alte clase ( ex : sura : rau sau bine este de ajuns sa faci click pe o tasta si Competenta(skillul-magia) isi atinge obiectivul si face mereu aceeasi dauna.), competentele ninja Corp la Corp(lama) au cerinte specifice si cer o atentie particulara asupra tacticilor ,care sunt destul de greu de folosit (fara a mai pune la socoteala ca lupta Corp la Corp este mai dificila ca cea de la distanta).

Un sfat : Nu va descurajati daca Ninja (lama) al vostru vi se va parea slab la inceput! E de ajuns sa faceti mai multa experienta de joc si sa continuati sa cresteti si sa va imbunatatiti Caracterul pt a iesi invingatori in dueluri (PvP), razboaie si multe alte situatii.


Cum se construieste un Ninja (lama) :
STATUS

Vit : face personajul mai rezistent (acesta este un Status fundamental ) Mareste : HP (40 pentru fiecare punct) , Apararea (1 pentru fiecare punct), regenerarea HP si rezistente ( cu cat mai multa Vit cu atat dureaza mai putin efectele negative).

Int : mareste forta si rezistenta mentala a Personajului , deci MP , Apararea Magica , Regenerarea MP , Atacul Magic ( doar la Shamani(e) si Sura(e) ) . Nu reduce timpul de reincarcare a Competentelor
Str : mareste potenta in corp la corp a personajului , deci daune medii ( adica acelea date cu sabii, pumnale..etc ) , dauna maxima a Competentelor si intr-o foarte mica masura si HP.

Dex : face ca personajul sa fie mai putin vulnerabil si stabilizeaza daunele. Se gaseste printre bonusurile obiectelor (ex: la scuturi) sau , caracteristica a unora dintre acestea (cercei) cum ar fi Flexibilitate.
Mareste :
-Daunele minime , adica prima valoare dintre cele doua de atac ( Str face contrariul mareste daunele maxime). Concluzia este ca imbunatateste daunele.
-Daunele Competentelor NON magice , deci toate acelea ale unui Ninja ( de retinut , pentru a evita confuzia ca INT nu mareste daunele Competentelor unui Ninja).
- Valoarea Eshivei , valoare marita exclusiv de DEX care reduce in procentaj orice tip de dauna impotriva voastra (magic si non-magic). Cu DEX la maxim (90), Eschiva este circa 30%. Deci este o foarte buna aparare in plus.
Nu mareste nimic altceva, nu mareste viteza de miscare , nici viteza de atac , si nu evita atacurile.
Analizand fiecare Status , concluzia este ca Vit si Dex sunt Statusurile fundamentale ale unui NINJA.
Constructia cea mai buna pe care un jucator ce foloseste un Ninja o poate adopta este aceea zisa si : "Full DEX". Deci este nevoie :

-De a mari numai si numai Vit si Dex pana la maximul lor adica 90. Este recomandabil sa fie marite tinand cont de proportia VIT : DEX = 1 : 2, dar este subiectiv , se poate alege marirea urmarind si alte proportii echilibrate - (ex : VIT : DEX = 2 : 3 ; etc.)
-Sa lasati INT si STR la nivelul de baza
-Odata ce ati ajuns la maxim cu VIT si DEX , mariti STR , pentru ca INT nu influenteaza cu nimic potenta unui NINJA , ajuta doar sa economisiti Licorile Albastre
Un Full-Dex este avantajat in PvP; din fericire , avantajele date de DEX se fac simtite si in PvM


Unii jucatori afirma ca este mai bine sa puneti ceva puncte si pe INT si pe STR .De ce este inutil??
Ceea ce trebuie inteles este ca efectul unui Status se simte doar la nivele (ale Statusului) inalte!!
A pune 10 p.cte pe INT sau 20 pe Str este tot una cu a le arunca
In schimbul unui plus de MP (care oricum nu va schimba mult) sau a catorva daune in plus ( oricum cu pumnalele este o cauza pierduta , pe cand calul da Str singur) sunt mult mai bune HP si apararea sau eschiva!

COMPETENTE :
Imbunatatirea Competentelor este cea mai subiectiva parte din constructia unui Personaj. Competentele unui Ninja (lama) sunt:

AMBUSCADA : consista intr-o injunghiere a adversarului. Este poate cea mai puternica dintre Competentele unui Ninja, sau cel putin cea mai utila. Primeste un bonus destul de important la dauna daca adversarul este injunghiat pe la spate , chiar si cand este folosita sub efectul Camuflajului.
Pro:
-posibilitatea de a face daune foarte elevate
-timp scurt de reincarcare (15 sec)
-loveste pe suprafata extinsa (util si in PvM si in PvP)
Contra:
-daune instabile.
-posibilitate de a rata executia.
-dificila de folosit bine (nu mereu se poate reusi injunghierea din spate)
Recomandata ca prima Competenta la M (Maestru).

PUMNAL RULANT : consista intr.o serie de roti. Aceasta Competenta este cea mai dificila de folosit , dar poate fi fatala adversarului. Aveti posibilitatea de a lovi nu doar odata , ci chiar de 2 pana la 4 - 5 ori.
Pentru a lovi de cel putin 2 ori , este necesara sincronizarea perfecta in a face PUMNAL RULANT imediat dupa terminarea combo-ului cu pumnalele si aruncarea in spate a adversarului. Pentru a face 3-5 lovituri...este nevoie de experienta de joc.

Pro:
-posibilitatea de a devasta adversarul
-posibilitatea de otravire (putina - ajunge la 4% la G1! - dar foarte eficienta)
-poate fi folosita impotriva unor grupuri mari de monstrii sau adversari , facand daune multora dintre acestia si otravind aproape de fiecare data pe cineva ( utila si in PvP si in PvM)
-utila pentru a "fugi" de grupuri de adversari sau monstri
Contra:
-timp de reincarcare elevat (25 de sec)
-rezulta inefectiva impotriva personajelor pe cal sau cu viteza de atac mare ( pentru ca este greu sa termini combo-ul cu pumnalele in favoarea ta)
Recomandata ca 1 , 2 , sau a 3 a Competenta la M in functie de constructia dorita

NOR DE OTRAVA : Ninja scuipa otrava impotriva adversarului. Competenta contestata dar fara indoiala utila, pentru ca otravirea este unul din punctele de forta al unui Ninja. Norul face dauna magica , netta, care ignora apararea adversarului.

Pro:
-capacitatea de a otravi
-capacitatea de a ataca cu un minim de distanta
-loveste pe suprafata extinsa (util in PvM si incaierari)
-nu rateaza
Contra:
-timp de reincarcare foarte mare (25 de sec)
-dauna redusa fata de alte Competente
-timp de lansare lung
Recomandata ca a 2 a sau a 3 a Competenta la M

ATAC FULGER : Ninja sprinteaza inspre adversar. Este abilitatea Ninja cea mai originala, chiar daca este mult mai inutila ca altele.Are o buna valoare tactica si face o dauna sigura (nu este influentata sau scazuta de nimic) destul de mare (ca sa se inteleaga mai bine, face o dauna mai mare decat o Viclenie facuta rau , daca cele 2 Competente in cauza, au acelasi nivel).

Pro:
-da jos adversarul
-se poate ataca de la distanta
-daune destul de bune
-timp de reincarcare mediu (20 de sec)
-util pentru a iesi dintre pereti sau pentru a fugi de monstri/adversari
-se dovedeste util in PvM, lovind pe arie extinsa si facand destul de multe daune
Contra:
-de multe ori nu se reusete executia
Recomandat ca a 3 a sau a 4 a Competenta la M

CAMUFLAJ : se devine invizibil - efect care dispare daca se ataca - pentru o anumita durata de timp.Forta acestei abilitati consista in bonusul de camuflaj care il ofera. Daca este combinata cu Viclenie , permite unui Ninja sa fie devastant in razboi, dand lovituri mortale adversarilor cu putina viata ramasa castigand astfel puncte pentru propria Breasla ;dar a mari Camuflaj inseamna sacrificarea unei Competente de atac : in medie , aceasta Competenta trebuie ajutata cu cel putin alte 2 Competente (ex: Ambuscada , Pumnal Rulant, Camuflaj , ca secventa a celor 3 Competente de dus la Maestru).
Pro:
-daunele Ambuscadei sunt foarte elevate
-util pentru a reincarca HP si Competentele
-util pentru a evita atacurile monstrilor ostili ( ex: tigru alb)
Contra:
-inutil in PvM
-se reincarca in 60 de sec , o eternitate , dar durata camuflajului creste odata cu cresterea nivelului Competentei
-din pacate puteti fi loviti chiar si cand sunteti camuflati
Recomandat ca a 4 a sau a 5 a Competenta la M
Recomandat este ca la inceput sa puneti cate 1 punct la fiecare Competenta si apoi sa va concentrati pe una singura de ridicat la Maestru ( de preferinta la 17 puncte, cu un pic de ajutor de la Batranica). Acelas lucru cu a 2 a Competenta si apoi cu a 3 a si tot asa-

Echipaj:
Al 3 lea element pentru un personaj este echipajul, care de obicei determina puterea. aici o sa scriu putin ca depasesc max de caractere posibil :thumbdown:

Arme:
Pumnal.
Preferintele pentru arme variaza de la jucator la jucator si sunt relative in functie de UP, bonus si vit de atac a pumnalelor.
Mai intai o lista cu pumnalele care nu se merita sa le aveti.
Pumnal de lvl 20
-.- lvl 36
-.-lvl 40
-.-lvl 55
-.-lvl 60
Nu sunt recomandabile datorita vitezei de atac redusa fata de alte pumnale asemanatoare ca dauna, dar mai rapide.
Un pumnal foarte bun este Foaie Neagra de lvl 30 care este magic. Lent dar are o potenta marita in functie de up si mai ales datorita bonusului standard de Competenta, care imbunatateste personajul Ninja in mod semnificativ
Bonus cautat: Posibilitate de otravire , lovituri patrunzatoare, Flexibilitate
Amintiti-va ca pumnalele cresc daunele Competentelor dar sabiile NU.

7GHIDURI Empty NINJA ARC (PVP) Joi Aug 05, 2010 6:11 pm

Moon Spell

Moon Spell

STATUS : Metoda ,,traditionala" de construire a arcasului este 2DEX-1VIT ( cine nu ma crede , sau are ceva impotriva sa consulte GHIDUL DE CONSTRUIRE ( RO ) sau diferitele threaduri despre ninja'ul pe arc de pe alte forumuri ) .
`Ce inseamna DEX? Well , la ninja Dex'ul joaca un rol ft important , scazand dmg'ul primit si marind dmg'ul dat de competente.
`Ce inseamna VIT? Toate clasele au nevoie de VIT , punctele puse pe aceasta marind PV'ul si DEF .
Dupa ce aceste 2 statusuri vor fi maximizate (90) continuam cu punctele pe STR iar apoi pe INT . Nu ar strica cateva puncte pe INT ( 8-9) pentru a reduce consumul de potiuni albastre.
SKILLURI : Primul master la ninja'ul pe arc ar trebui sa fie SAGEATA OTRAVITA , nu da mult dmg dar are o sansa de otravire ft ridicata ( 46% la M5) iar cu acest skill puteti otravi mai multi mobi/oponenti . Dupa ce ati facut M1 la SAGEATA OTRAVITA , punteti toate punctele pe SAGEATA DE FOC ( skillul cu cel mai mare dmg din toate competentele ) iar asemanator sagetii otravite , puteti rani mai multi mobi/oponenti .
Al 3'lea MASTER ar trebui sa fie FOCUL REPETAT , poate ataca o singura tinta dar are un dmg destul de frumos iar timpul de incarcare relativ mic ( 15 secunde)
Al 4'lea MASTER este decizia dvs:
PLOAIA DE SAGETI : Dmg mic dar foarte bun la luring ( to lure=a atrage ) si in warr'uri deoarece poate lovi mai multi oponenti .
MERS DE FULG : Acest skill , la ninja arcasi nu ofera nici un bonus in plus ( cum face camuflajul la ninja ( bonus ambuscada ) sau la samani ( viteza farmecului) ci doar ofera o viteza destul de mare de deplasare , foarte folositoare atat in luring cat si in war sau dueluri.
[ Ca o paranteza , cu MERSUL DE FULG ridicat la un M decent si un scut imun la necunostiinta nimeni nu te poate atinge. ]

ARMURI / ACCESORII : Din pacate , skillurile noastre au cea mai lenta incarcare ( 25 25 15 18 31) de aceea avem nevoie de iteme cu VITEZA FARMECULUI de exemplu PAPUCII EXTAZ , COLIERUL DE CUPRU etc.
Arma?Arma cea mai buna ( de la lv 30+ pana la 45+) este ARCUL CORN .Arcul corn , la ninja este asemanator FMS'ULUI , RIBU'LUI , EVANTAIULUI VANT DE TOAMNA SI A CLOPOTULUI ANTIC , acesta oferind PAGUBA MEDIE si PAGUBA COMPETENTEI.Cand cautati un ARC CORN , uitati'va la PAGUBA COMPETENTEI , care mareste dmg'ul dat de skilluri , PAGUBA MEDIE fiind un lucru minor ( efectele se vor vedea de la -20%)
.Arcul are cel mai mare dmg din tot jocul ( un arc de 30 are un dmg mai mare decat o arma de 45) .
NOTA FINALA : Nu subestimati puterea arcasului , un arcas construit corect poate bate playeri cu 4-5 lvl mai mare ca ei , singurul inamic adevarat fiind SURA'UL PE MAGIE dar cu o strategie adecvata si multa rabdare si acestia pot fi invinsi.
Sa nu va fie frica sa va miscati , in dueluri ninja'ul arc nu trebuie sa stea niciodata intr'un singur loc , acesta fiind un mesaj de genul ,,Hai , loveste'ma !" .Primesc multe mesaje dupa dueluri de genul ,,Hai ma in P**a mea de ce fugi?",,Lasule , fugi , de ce fugi?"
Lumea trebuie sa inteleaga , ninja'ul arc , samanul vindecator si sura'ul black magic au skilluri de departare , nu trebuie sa stea pe loc.
Samanul vindecator si ninja'ul au skilluri de viteza , acestea spunand practic .. ,, FUGI !" daca avem skilluri de viteza de ce sa nu fugim ?Sunt doar pentru deplasare sau ce?

8GHIDURI Empty SAMAN ZMEU (PVM) Joi Aug 05, 2010 6:12 pm

Moon Spell

Moon Spell

Saman-ul Zmeu(Dragon) beneficiaza de 6 skilluri dintre care 3 skiluri sunt pentru buff iar celelalte 3 de atac.

Talisman Zburator : Are cel mai mic timp de incarcare si anume 7 secunde,care urmareste adversarul pana la un anumit interval.Descrierea skillului in joc poate fi inselatoare : "Atac asupra mai multor tinte",dar in realitate Talismanul zburator poate lovi maxim 2 tinte daca ele sunt apropiate una de cealalta cand skilul loveste tinta.Talismanul Zburator este un skill valoros pentru saman dragon datorita capacitatii sale de a se bloca pe o tinta,chiar daca aceasta este in miscare.Asta este buna pentru pvm cu scopul de a aduna mobi,si foarte buna in pvp pentru sarcina de a pune jos un inamic ce incearca sa scape.

Aruncarea Dragonului.Este un skill rapid, cu multe avantaje.Are doar cu o secunda mai mult timpul de incarcare decat Talismanul Zburator.Face un pic mai multe daune,si are o sansa sa cauzeze foc de durata asupra tintelor.Orice posibila tinta ce se afla in raza lui de actiune primeste maximul daunelor skill-ului.Daunele focului de durata sunt similare cu otravirea,cauzand daune fixe de-a lungul timpului.Cu aceste proprietati,Aruncarea Dragonului este un skill valoros pentru orice Shaman Dragon.Cu toate acestea nu urmareste tinta daca este in miscare,si cere o tinta fixa.

Ragetul Dragonului.Orice tinta in raza de actiune(in acest caz un cerc in jurul caracterului shaman) primeste daune de la skill.De asemenea are sansa de a cauza foc de durata.Are cel mai mare damage dintre toate skillurile ofensive ale shamanului dragon,insa detine cel mai indelungat timp de incarcare : 20 secunde.Un avantaj il constituie faptul ca nu este necesar sa alegi o tinta specifica.Este folositor si pentru pvm si pentru pvp.Pentru pvm in special,atunci cand descaleci calul,avand tinta pierduta,cauzand daune tuturor mobilor din jurul shamanului.In pvp,este mai avantajos impotriva adversarilor care au viteza mare de miscare si sunt greu de ales ca tinta.


Binecuvantarea.Este unul dintre cele mai solicitate skill-uri de aparare in pvm,atunci cand din grupa face parte un shaman zmeu,al doilea dupa acesta fiind Forta Dragonului.Binecuvantarea reduce suma daunelor atacului corporal primit in functie de punctele de inteligenta detinute de shaman.Durata de incarcare a skill-ului este de 10 secunde.

Reflectia.Este un alt buff de aparare a carui eficacitate a fost mult timp dezbatuta.Avand in vedere marea cerere a celorlalte 2 buff-uri ,reflectia este dusa la master foarte rar de catre un shaman dragon,asta doar daca scopul shamanului nu este sa fie pur buffer.Reflectia face exact ceeea ce numele skillului sugereaza si anume reflecta un procentaj din daunele primite de la adversari cauzandu-le lor damage. Si acest procentaj depinde de numarul punctelor de inteligenta ale shamanului.Cu toate acestea reflexia nu reduce la fel de mult daunele primite ca binecuvantarea.Efectul reflexiei este de asemenea diminuat de efectul binecuvantarii.In ciuda ambiguitatii skill-ului,multe persoane au incercat Reflectia gasind acest skill foarte ajutator.

Forta Dragonului.Fara indoiala este cel mai dorit buff pe care un shaman dragon il poate da aliatilor.Creste sansa de lovituri critice,depinzzand in tottalitate de numarul punctelor de inteligenta ce le detine shamanul.Este extrem de util atat in pvm cat si in pvp.Timpul de incarcare este de 10 secunde.Durata skillului depinzand si aceasta de numarul punctelor de inteligenta.


Focul de durata,ce a fost mentionat mai sus,este aproape similar cu otravirea.Cauzeaza damage de 10 ori pe o anumita perioada de timp.Aruncarea dragonului si Ragetul Dragonului au aceeasi sansa de a da foc adversarilor,si poate fi crescuta de levelul skill-ului si de numarul punctelor de inteligenta ce le detine shamanul.


Construirea shamanului dragon hibrid (hibrizi se numesc cei care opteaza pentru combinarea buffurilor cu skillurile de atac)Skill-urile cele mai des intalnite sunt : Aruncarea dragonului si Ragetul dragonului imrepuna cu 2 skilluri de buff Forta dragonului si Binecuvantarea.Insa un shaman hibrid poate alege oricare dintre cele 3 combinatii pentru skill-urile de atac :
Aruncarea Dragonului si Ragetul Dragonului. Skill-ul ce are sansa de atac posibila asupra mai multor tinte daca acestea se afla in raza lui de actiune impreuna cu cel care ofera cel mai mare damage dintre toate skillurile shamanului dragon.Aceste doua skilluri oferind sansa mai mare de a cauza foc de durata.

Aruncarea Dragonului si Talisman Zburator datorita timpului de incarcare foarte mic

Talisman zburator si Ragetul dragonului.O rara ,dar efectiva combinatie,talismanul folositor pentru lure si pentru pvp,Ragetul care ofera cel mai mare damage,avand si sansa pentru foc de durata.

La al 5-lea master,shamanii hibrizi obisnuiesc sa nu tinda spre Talismanul Zburator.Asta depinzand doar de stilul dorit de shaman.Reflectia poate fi de asemenea un al 5-lea master folositor.
Statusul pentru shamanii hibrizi : Primele statusuri ce trebuiesc crescute sunt INT si VIT.INT pentru damage-ul skillurilor si forta buff-urilor si VIT pentru supravietuire si aparare.La levele mai mari hibridul poate sacrifica punctele de la VIT,sau pur si simplu sa adauge STR sau DEX depinde daca tind mai mult spre pvm respectiv pvp.


Construirea Shamanului PvM.
Un shaman dragon pvm este foarte asemanator cu un hibrid.Cea mai mare diferenta dintre cei doi provine de la status.Aspectul competentelor este foarte asemanator daca nu chiar identic.

Skill-uri PvM .Inca o data.buff-urile sunt aceleasi ca la shamanul hibrid.Binecuvantarea si Forta Dragonului.Cat despre skill-urile de atac,un shaman pvm tinde mai mult spre o combinatie de competente ce include Ragetul Dragonului pentru proprietatile sale si anume : nu este necesara selectarea unei tinte,si pentru damage-ul cauzat.

Status Shaman PvM . Statusul pentru un Shaman PvM este 2 INT 1 VIT pana la full INT dupa care se adauga puncte si la DEX


Construirea Shamanului PvP. Un Shaman Dragon de succes contruit PvP este rar intalnit.Are nevoie de bonusuri si echipament specific pentru a fi competitiv.Cu toate acestea competentele sunt usor de ales.
Skill-uri Shaman PvP. Pentru primele 4 mastere,nu este o decizie prea mare de luat.Toate cele 3 skilluri de atac : Ragetul Dragonului,Aruncarea dragonului,Talismanul Zburator impreuna cu Forta Dragonului construiesc un shaman dragon PvP.Ca autor al acestui ghid,as vrea sa punctez ceva.Am vazut alte ghiduri ce recomanda ca un Shaman Dragon PvP aduc la master cele 3 skilluri de atac prima data.Eu recomand ca Forta Dragonului sa fie adusa la master a doua sau a treia data.Motivul pentru asta este ca inainte de a ajunge la un nivel destul de mare pentru a avea 4 mastere,avand un decent level la Forta Dragonului poate ajuta un shaman zmeu sa faca level singur cat si ca ajutor la levele mai mici.Ordinea celor 3 skilluri de atac variaza si pot fi facute dupa preferintele proprii.
Status Shaman PvP.Un shaman dragon PvP are nevoie de INT care creste sansele de critic la Forta Dragonului deasemenea si sansa de a cauza foc de durata.Din acest motiv,un saman zmeu pvp ar trebui sa aiba cat mai multe puncte de INT posibil.La levele mai mici, maxim VIT este important pentru supravietuire.Dupa lvl 70/75 este recomandat ca un anumit numar de puncte de pe VIT sa fie transferate pe DEX pentru a majora damage-ul skillului. STR are o valoare apropiata de 0 pentru shamanul dragon PvP.

Alegerea armelor pentru un shaman dragon poate fi vitala pentru construirea specifica,dar acolo sunt cateva optiuni generale si bonusuri care pot fi explicate.

Shamanii au arme unice,fiind singura clasa care nu poate manui o sabie,dar singura clasa care poate tine un evantai sau un clopot.
Alegerea dintre folosirea unui evantai sau a unui clopot in orice situatie poate fi simpla.Desigur prezenta pietrelor si bonusurilor pot afecta in mare masura eficienta uneia dintre cele doua arme,dar in general sunt cateva alegeri simple de facut.
In cazul PvM unde shamanul lupta de pe cal(asigurat ca shamanul detine un cal armat sau militar),alegerea este exclusiva pentru folosirea unui clopot.Exista cateva motive pentru asta,cel mai evident fiind ca evantaiele sunt ineficiente in lupta de pe cal.Cel mai important,clopotele in general au o valoare a atacului mai ridicata decat evantaiele de acelasi level si calitate.
Shamanul poate de asemenea excela in PvM fara sa lupte de pe cal folosind un evantai,in special cu viteza mare de atac.Shamanul poate cauza un damage mare,rapid cu skilluri succesive,si poate de asemenea sa-si dea buff cu usurinta in timp ce constant se bate cu adversarii.
Sprijinul shamanului se bazeaza mai mult pe bonusurile de pe iteme decat itemele in sine,pentru shamanul hibrid ce lupta de jos,un evantai poate fi preferat pentru cazurile in care shamanul este nevoit sa lupte de jos pentru a se apara.
Pentru PvP, un evantai este aproape intotdeauna preferat,oferind o valoare a atacului magic mai ridicata,care creste damage-ul skillului.Exceptie de la aceasta regula este clopotul orhidee care la +9 are valoarea atacului magic mai mare decat orice evantai.

9GHIDURI Empty SAMAN PE VINDECARE (PVP) Joi Aug 05, 2010 6:13 pm

Moon Spell

Moon Spell

Ghid Shaman Vindecator in PvP
Precizari introductive:

1. Acest ghid este unul strict pentru PvP.
2. Samanul vindecator este cea mai versatila clasa si este pur si simplu imposibil de spus care este "reteta" ideala, fiecare fiind liber sa-si dezvolte un stil propriu. Aceasta este o abordare personala a samanului vindecator in pvp.


Statusul

Statusul general recomandat este 1 vit 2 int. Eu recomand 1 vit 5 int pana aveti int la maxim, iar apoi full vit si full dex. Str este ultimul. Explicatia este simpla. ca shaman in pvp NU aveti nevoie de aparare. Stiu, suna ciudat dar chiar asa este, iar viata poate fi suplimentata
bine mersi prin obiecte cu mult pv dar mai ales prin skill-ul leac. Deci puteti lejer sa mergeti pe acest raport un pic extrem.


Competentele


Adevarata putere a shamanului sta in competente. Fara ele e mai slab ca un caine flamand, iar cu ele un adevarat reaper.
1. Leac. Unealta cea mai de pret si motivul principal pentru care veti castiga majoritatea duelurilor. Obligatoriu acesta va fi primul master.
2. Chemare Fulger. Principalul skill ofensiv. Are un timp de incarcare maricel (comparativ cu celelalte), dar damage-ul imens si mai ales sansa de necunostinta merita cu varf si indesat. Faptul ca are area damage este un bonus inutil in pvp. Masterul 2
3. Accelerare. Unul dintre cele mai subestimate skill-uri din joc. Viteza de miscare si viteza farmecului sunt vitale in orice duel. Veti vedea cand ajung la tactici motivele exacte. Masterul 3.
4. Aruncare fulger. Viteza foarte buna (7 secunde) si damage consistent. Alternativa la al doilea master in locul chemarii datorita acestei viteze. Pacat ca nu are sansa de necunostinta.
5. Gheara fulger. Viteza decenta si daune bune dar datorita faptului ca nu e nici cel mai rapid si nu are nici sansa de necunostinta il recomand ca al 5-lea master
6. Atac fortat. O ineptie. Cel mai prost skill din tot jocul. Nu as pune puncte pe el nici macar dupa ce as avea 5 mastere.


Echipament

1. arma trebuie sa fie obligatoriu clopot antic sau evantai vant toamna cu paguba competentei cat mai mare. Paguba medie nu conteaza. Incercati sa puneti pe arma o piatra a reintoarcerii cat mai mare si pietre anti razboinic si anti sura
2. armura nu prea conteaza ce este cat timp are piatra grabei cat mai mare. Incercati sa o gasiti cu bonus de pv si bonus la viteza farmec
3. scut imun la necunostinta este ideal indiferent ce scut este.
4. restul mult pv si mult int. Bonusuri de viteza farmec sunt binevenite.


Note generale

Incercati sa aveti cat mai mult pv viteza de miscare si viteza farmec.

1. PV. Mult pv inseamna ca rezistati mai mult in caz ca sunteti prins de un stun si incasati cateva vraji. Cu cat aveti mai mult cu atat veti putea sa rezistati mai mult in dueluri. Bonusuri de pv, bratari de argint/aur alb, cercei de abanos, etc
2. Viteza de miscare. Cu o grabei +4 papuci la +9 si G la accelerare ajungeti pe la 188 viteza de miscare. Adica nu o sa va prinda nimeni. Si cine nu te prinde nu-ti va da damage.
3. Viteza farmec. Unul din aspectele ignorate chiar de multi shamani din pacate. La viteza 200 timpul de incarcare al vrajilor se injumatateste. Adica dati de 2 ori mai repede in adversari cu vrajile voastre. Un shaman cu viteza farmecului 200 si master pe aruncare fulger va fi o adevarata mitraliera si va da acest skill la fiecare 3,5 secunde.


Tactici de duel

Si iata ca am ajus si la cel mai important aspect al acestui ghid. Chiar daca statusul e perfect si competentele puse la fel tot nu veti face mare branza in dueluri daca nu aveti o tactica buna. Trebuie sa ghiciti adversarul sa-i cunoasteti vrajile si mai ales ordinea in care le da. De ex un razboinic corp va da vartej si taietura tripla imediat dupa ce v-a prins stun. Deci calculati cat timp a mai ramas intre stun-urile lui si aveti grija sa va prinda cu viata full altfel riscati sa muriti din stun+vartej+tripla.
Dupa cum am spus si la inceput apararea nu conteaza dar viteza da. Am spus asta pentru ca intr-un duel trebuie sa fugiti. Alergati aparent
haotic pentru a nu lasa adversarul sa va anticipeze directia, dar in acelasi timp aveti mare grija la obstacole si la adversar. Cel mai rau lucru care se poate intampla e sa ramai intr-un colt in timp ce un sura magie te seaca cu spiritul flacarii. In 3 secunde esti pe jos iar
adversarul rade de tine.
Invatati raza de actiune a diverselor vraji ale adversarilor (tropait, spirit flacara, etc) si incercati pe cat posibil sa va tineti in afara
acesteia. Veti reusi acest lucru datorita vitezei superioare (nu uitati de skill-ul accelerare).
Dati de la distanta cu tot ce aveti si continuati sa fugiti pana cand adversarul e mort. Vindecati-va cand aveti nevoie dar atentie la ce distanta este adversarul. Vindecarea nu se poate face din alergare si cu un adversar aproape riscati sa muriti.
Singura situatie in care este permis sa veniti sa dati de aproape cu clopotul/evantaiul este daca adversarul este foarte slab. Altfel nu
aveti nici o sansa.

10GHIDURI Empty Ghid duel Joi Aug 05, 2010 6:14 pm

Moon Spell

Moon Spell

Precum scrie si in titlu ...Dueluri si tehnici de duel:

https://www.youtube.com/watch?v=I_l-d8fEqcI&feature=related
Precum vedeti in duel Sura e unul din cele mai bine gandite caractere in ofensiva, din pacate spiritul flacarii nu poate sa fie activat intr-o camera cu monstrii deoarece ii aduna pe tot, iar de pe cal iar nu are efect)
https://www.youtube.com/watch?v=fSupF4GJCT8
cine zice ca shamanul e slab? https://www.youtube.com/watch?v=cEkl5aAJgZM&feature=related iar samanul zmeu este PVM pe cand healerul PVP Smile Una din competentele Shamanului pe vindecare este accelerarea oferind o viteza de miscare si atac foarte mare https://www.youtube.com/watch?v=enCOwAUa3WQ acest video nu este un bun exemplu un shaman pe vindecare trebuie sa se miste tot timpul nu are voie sa lupte corp la corp si trebuie neaparat sa aibe un imun pt a evita stunurile Razz Pentru ca ARE VOIE SA SE VINDECE folosind vraja de leac la nivel mare Shamanul Healer este cel mai bun caracter in PVP dupa parerea mea (carti iefine... G-ul fiind accesibil la nivel mic viteza de miscare si atac damage mare la magii si folosirea leacului il face aproape invincibil in duel) Apoi urmeaza sura Magie Neagra apoi la egalitate Ninja cu Razboinic corp ultimul in PVP fiind Sura pe arme (dar care e primul in PVM urmat de Razboinic mental )> In concluzie Razboinicul e bun ca si caracter, dar este depasit "de situatie" la nivelele mari ...
https://www.youtube.com/watch?v=rGAkmiKiU_M&feature=related din pacate pe RO nu prea sunt samani pe vindecare de nivel mare ...toti jucatorii alegand sa fie razboinic Sad Si veti zice totusi sunt razboinic... Da sunt razboinic ca nu am stiut in ce ma bag si am ajuns nivel 61 si mi-e greu sa iau de la capat dar de as incepe din nou as alege sa fiu ninja sau shaman

11GHIDURI Empty Ghid DT Joi Aug 05, 2010 6:28 pm

Moon Spell

Moon Spell

Ghid DT ( Turnul diavolilor)
DT inseamna turnul demonilor, pt a ajunge la el mergeti asa teleporter-valea
seungryong-templul hwang-paznic turnul demonilor.(incepand cu lvl 60 te duci direct de la teleporter)
1º Etaj
Obiectiv: Spargerea metinului tariei



2º Etaj

Obiectiv: Omorati toti demoni din sala (nu trebuie sa ramana nici unul)





3º Etaj

Obiectiv: Omorati toti demoni din sala si regele demon





4º Etaj

Obiectiv: Spargerea metinului Diavolului






5º Etaj

Obiectiv: Trebuiesc ¨deschisi¨ toti cei 5 stalpi (in 20 de minute). Fiecare tura va da o cheie..care trebuie pusa pe stalp.



Primul grup nu va da cheie.....daca nu primiti cheia nu va speriati....doar ca nu o da
6º Etaj

Obiectiv: Trebuiesc omorati toti demonii iar ULTIMUL regele diavol


La acest etaj se gaseste fierarul care poate fi de 3 feluri (se va face 1 singur upgrade)
1. De armuri
2. De arme
3. De accesorii (colier, bratara, coifuri, cercei, papuci)


7º Etaj
Obiectiv: Spargerea metinelor de moarte (4)

Aici la etajul 7 va trebuie sa lasati ultimul metin cel din mijloc......ala va trebui spart ultimul.


-->Dupa aceea spargerea metinelor crimelor pana da harta buna



Aici sunt 2 feluri de harti.....cea buna se
numeste ZIN - Sa - Gui...iar cealalta Sa-Gui.....sa nu
confundati....cea cu ZIN este cea adevarata. Dati click dreapta pe harta ZIN-Sa-Gui si ve-ti urca la urmatorul etaj


8º Etaj

Obiectiv: Omorati fantome inmortale pana da cheia buna




La fel si cheile.....ZIN-Bong-In si Bong-In.....cea cu ZIN este cheia buna. Cheia trebuie pusa pe monument pentru a urca la etajul 9

9º Etaj

Obiectiv: Omorat Reaper

In cadrul Breslei Katana ( pana la noi ordine ) Run-ul se desfasoara in felul urmator:

faceti ce vreti pana la 5 de la 5 si 6 sunt "probleme" si trebuie sa fim ordonati pentru a trece usor (Noi am facut in 3 oameni lejer - eu just si lady - deci se poate, dar e IMPORTANT sa stati la perete si sa il lasati pe just sa adune monstrii . Alergand nu faceti decat sa adunati mai mult si sa faceti lag - chiar daca faceti fata tot trebuie sa stati la perete deoarece daca se fac "palcuri" de monstrii ei se vor omora intr-un timp mai mare... si astfel timpul expira Sad

La etajul 5 aveti grija la cal iar la ultima cheie la iteme cu otrava - sunt bug-uri si vor esua run-ul Sad

12GHIDURI Empty Ghid Bonusuri maxime Mier Aug 11, 2010 5:41 pm

Moon Spell

Moon Spell

Poate este interesat cineva sa cunoasca valoarea maxima a bonusurilor disponibila pe iteme... aceste valori sunt:

Arma
Sansă de lovitura patrunzatoare 10%
Sansă de lovitura critica 10%
Sansă de otravire 8%
Sansă de necunostinta 8%
Sansă de incetinire 8%
Viteza farmec 20%
Inteligenţă +12
Tarie +12
Dexteritate +12
Vitalitate +12
Puternic impotriva animalelor 20%
Puternic impotriva orcilor 20%
Puternic impotriva vampirilor 20%
Puternic impotriva diavolului 20%
Puternic impotriva semi-oamenilor 10%
Puternic impotriva esotericilor 20%

Armura
Paguba absorbită de PV 10%
Paguba absorbită de PM 10%
Max PV +2000
Max PM +200
Sansă de a reflecta atacul corporal 15%
Atac Valoare +50
Viteza farmecului 20%
Aparare sabie 15%
Aparare doua maini 15%
Aparare pumnal 15%
Aparare clopot 15%
Aparare evantai 15%
Rezistenţă la sageti 15%
Rezistenţă la magie 15%
Rezistenţă la fulger 15%
Rezistenţă la vant 15%
Rezistenţă la foc 15%

Coif
Sansă de otravire 8%
Paguba absorbită de PM 10%
Regenerare PV 30%
Regenerare PM30%
Viteza de atac 8%
Sansă de a evita atacul cu sageti 15%
Rezistenţă la magie 15%
Rezistenţă la fulger 15%
Rezistenţă la vant 15%
Rezistenţă la foc 15%
Puternic impotriva animalelor 20%
Puternic impotriva orcilor 20%
Puternic impotriva vampirilor 20%
Puternic impotriva diavolului 20%
Puternic impotriva semi-oamenilor 10%
Puternic impotriva esotericilor 20%

Scut
Inteligenţă +12
Tarie +12
Dexteritate +12
Vitalitate +12
Imun la necunostinta
Imun la incetinire
Sansa de a cadea mai mult yang 20%
Sansa de a primi exp bonus 20%
Sansa de a evita atacul corporal 15%
Sansa de a reflecta atacul corporal 15%
Puternic impotriva animalelor 20%
Puternic impotriva orcilor 20%
Puternic impotriva vampirilor 20%
Puternic impotriva diavolului 20%
Puternic impotriva semi-oamenilor 10%
Puternic impotriva esotericilor 20%

Papuci
Max PV +2000
Max PM +80
Viteza atac +8
Sansa de a cadea mai mult yang 20%
Sansa de a primi exp bonus 20%
Sansa lovitura critica 10%
Sansa necunostinta 8%
Sansa incetinire 8%
Sansa de a evita atacul cu sageti 15%
Aparare evantai 15%
Aparare clopot 15%
Aparare pumnal 15%
Aparare sabie 15%
Aparare doua maini 15%

Cercei
Viteza de miscare 20%
Rezistenta la otrava 5%
Sansa de a prelua PM ale inamicului 10%
Sansa de a dubla cantitatea de marfuri sa cada 20%
Sansa de a evita atacul cu sageti 15%
Aparare evantai 15%
Aparare clopot 15%
Aparare pumnal 15%
Aparare sabie 15%
Aparare doua maini 15%
Puternic impotriva animalelor 20%
Puternic impotriva orcilor 20%
Puternic impotriva vampirilor 20%
Puternic impotriva diavolului 20%
Puternic impotriva semi-oamenilor 10%
Puternic impotriva esotericilor 20%

Bratari
Max PV +2000
Max PM +80
Paguba absorbita de PM 10%
Sansa de a prelua PM ale inamicului 10%
Sansa de a dubla cantitatea de marfuri sa cada 20%
Sansă de lovitura patrunzatoare 10%
Rezistenţă la magie 15%
Rezistenţă la fulger 15%
Rezistenţă la vant 15%
Rezistenţă la foc 15%
Puternic impotriva animalelor 20%
Puternic impotriva orcilor 20%
Puternic impotriva vampirilor 20%
Puternic impotriva diavolului 20%
Puternic impotriva semi-oamenilor 10%
Puternic impotriva esotericilor 20%

Coliere
Max PV +2000
Max PM +200
Regenerare PV 30%
Regenerare PM 30%
Paguba absorbita de PM 10%
Sansa de a prelua PM ale inamicului 10%
Sansa de a primi exp bonus 20%
Sansa de a cadea mai mult yang 20%
Sansa necunostinta 8%
Sansa lovitura critica 10%
Sansă de lovitura patrunzatoare 10%
Sansa de a evita atacul cu sageti 15%
Aparare evantai 15%
Aparare clopot 15%
Aparare pumnal 15%
Aparare sabie 15%
Aparare doua maini 15%

13GHIDURI Empty Potiuni Vin Aug 27, 2010 7:24 pm

Moon Spell

Moon Spell

Potiuni
Potiunile de 1º grad se fac numai cu ierburi, cele de 2º grad, cu ierburi si cu potiuni de gradul 1º, iar cele de 3º cu ierburi si potiuni de 2º grad.

Baek-Go face potiuni de 1º grad

Yu-Hwan face potiuni de 1º si 2º grad

Huahn-So face potiuni de 1º,2º si 3º grad

1º Grad

Suc radacina gango - Lvl 28

Ingrediente: radacina gango x 1

Cantitate primita: 100 potiuni

Iti da: +50 PV

Suc floare kaki - Lvl 24

Ingrediente: floare kaki x 1

Cantitate primita: 100 potiuni

Iti da: +50 PM


Suc floare piersic - Lvl16

Ingrediente : floare de piersic x 1

Cantitatea primita: 1 potiune

Iti da: +15 Viteza de miscare x 3 min

Suc de floare clopotel - Lvl 20

Ingrediente : floare clopotel x 1

Cantitate primita: 1 potiune

Iti da: +5 STR x 3 min


2º Grad

Apa SIM - Lvl 32

Ingrediente: Suc floare piersic x 1 + Liliac x 1

Cantitate primita: 1 potiune

Iti da: +10 lovitura patrunzatoare x 3min

Apa DOK - lvl 36

Ingrediente: Suc floare clopotel x 1 + Liliac x 1

Cantitate primita: 1 potiune

Iti da: +10 lovitura critica x 3min

Apa BO - lvl 40

Ingrediente: Suc flor kaki x 100 + Ciuperca tue x 1

Cantitatea primita: 100 potiuni

Iti da: +100 PM

Apa Tineretii - lvl 44

Ingrediente: Suc radacina gango x 100 + ciuperca tue x 1

Cantitatea primita : 100 potiuni

Iti da: +100 PV


3º GRAD

Apa ZIN - lvl 46

Ingrediente: Apa sim x 1 + Trandafir alpin x 1

Cantitatea primita: 1 potiune

Iti da: +50 Atac x 3 min

Apa SAMBO - lvl 48

Ingrediente: Apa dok x 1 + Trandafir alpin x 1

Cantitatea primita: 1 potiune

Iti da: +70 Aparare


Apa MONG - lvl 50

Ingrediente: Apa bo x 100 + Dud x 1

Cantitatea primita : 1 potiune

Iti da: imunitate la magia negativa

Apa HWAL - lvl 52

Ingrediente: Apa tineretii x 100 + Dud x 1

Cantitatea primita: 1 potiune

Iti da: +3 Viteza de atac x 3 min


Potiunile de 1º grad se fac numai cu ierburi, cele de 2º grad cu ierburi si cu potiuni de gradul 1º, cele de 3º grad cu ierburi si potiuni de 2º grad, iar cele de 4º grad cu potiuni de grad 2º sau 3º si desigur cu Sticle goale.

Baek-Go face potiuni de 1º grad

Yu-Hwan face potiuni de 1º si 2º grad

Huahn-So face potiuni de 1º,2º, 3º si 4º grad


4º Grad

Roua Rosie - lvl 55

ingrediente: 20 Apa DOK + 10 Sticle Goale

cantitate primita: 10 potiuni

Iti da: bonus lovitura critica, aleatoriu, intre 8 si 20%, pentru o perioada aleatorie de timp, intre 1 si 10 minute


Roua Roz - lvl 55

ingrediente: 20 Apa SIM + 10 Sticle Goale

cantitate primita: 10 potiuni

Iti da: bonus lovitura patrunzatoare, aleatoriu, intre 8 si 20%, pentru o perioada aleatorie de timp, intre 1 si 10 minute

Roua Galbena - lvl 55

ingrediente: 20 Apa Hwal + 10 Sticle Goale

cantitate primita: 10 potiuni

Iti da: bonus viteza de atac, aleatoriu, intre 2 si 8%, pentru o perioada aleatorie de timp, intre 1 si 10 minute


Roua Verde - lvl 55

ingrediente: 20 Apa MONG + 10 Sticle Goale

cantitate primita: 10 potiuni

Iti da: bonus rezistenta magica, aleatoriu, intre 8 si 20%, pentru o perioada aleatorie de timp, intre 1 si 10 minute

Roua Albastra - lvl 55

ingrediente: 20 Apa ZIN + 10 Sticle Goale

cantitate primita: 10 potiuni


Iti da: bonus valoare atac, aleatoriu, intre 30 si 120 puncte, pentru o perioada aleatorie de timp, intre 1 si 10 minute


Roua Alba - lvl 55

ingrediente: 20 Apa SAMBO + 10 Sticle Goale

cantitate primita: 10 potiuni

Iti da: bonus aparare, aleatoriu, intre 40 si 200 puncte, pentru o perioada aleatorie de timp, intre 1 si 10 minute


Sticlele goale se gasesc la Magazinul general.

Daca intalniti vreo eroare in acest ghid sunteti rugati sa ma instiintati printr-un pm, iar eu voi face modificarile necesare.

14GHIDURI Empty Re: GHIDURI Lun Aug 30, 2010 5:22 pm

Epic.still.alive

Epic.still.alive

Razvan daca ai pe un battle +9 10% semi-om si faci triton din el...tritonul il duci la +9 si vei avea 20% semi-om...armele de 80 au bonusul lor semi-om si diavol...cu cat arma epica o dati la + cu atat creste bonusul mai mult.Cand arma va fi +9 va avea 10% semi-om...de aceea inainte sa faceti o arma epica faceti tot posibilul sa aveti 10% semi-om pe arma de 65 :)daca aveti o arma de 65 cu 5 bonus-uri cand o faceti arma epica va avea 7 bonus-uri si veti fi de neoprit atat PvP cat si PvM deorece aveti semi-om in PvP si diavol care este foarte important in V3.Asa ca cei care va faceti epice aveti grija ce bonus-uri aveti inainte pe arma de 65:) Pt cei care nu stiu armele epice se fac numai din : Sabie Exorcism, Lama dinte de stafie, Clopot cer&pamant, Evantai Mantuire, Cutit dragon, Arc dragon galben si Sabie Batalie. Pt a face armele epice aveti nevoie de o arma mentionata mai sus care sa fie +9 2 pergamente binecuvantate si un pamflet...M-am cam intins Wink) Oricum Razvan vroiam sa iti zic doar ca se poate sa ai mai mult de 10% semi-om pe un item:P

15GHIDURI Empty Re: GHIDURI Joi Sept 02, 2010 6:28 am

Moon Spell

Moon Spell

si 15% pe lama semiom Smile dar in mod normal bonusul maxim e de 10% Razz din battle +8 in loc de +9 e acum +6 Sad((((( No

16GHIDURI Empty Re: GHIDURI Dum Ian 02, 2011 10:02 pm

Moon Spell

Moon Spell

Deoarece am tot discutat asupra caracterelor si care e cel mai bun tip de caracter din joc... am decis sa va scriu parerea mea bazata pe experienta din joc:
Cel mai bun caracter PVP: Sura si Shaman pe Leac

Cel mai bun PVM - Sura Arme

Cel mai bun caracter nebonusat
PVP - Sura Magie Neagra
PVM - Sura Arme

Scrieti fiecare dezavantajele si avantajele caracterului vostru Smile

War corp - dezavantaje:
Nu are reducere de paguba sau aparare din magii (doar iteme si roua ) din acest motiv are nevoie de "perfuzii" de red Smile si mai mult de atat iuresul il expune la critice (de multe ori rezistati mai bine fara iures si pvp si pvm)

Iteme foarte costisitoare (daca o arma epica la orice caracter costa in jur de 100kk la razboinic trece de peste 5 ori aceasta suma - cartile de competenta sunt scumpe si mai mult de asta dropul itemelor de razboinic este mai limitat fata de celelalte caractere) - ex: in grota itemele de sura si ninja sut foarte des dropate cele de razboinic foarte rar si cele ce pica sunt ma moobi de care nu prea poti sa te atngi de nu ai 85+ si buff foarte bun

Razboinicul corp nu detine nici o magie cu un dmg considerabil
(gen sfera intunecata, sageata de foc, chemarea fulgerului, atac spirit, ambuscada, raget ... ) skill-ul ce ii ofera cel mai mare dmg fiind incizia tripla (dar care se poate rata foarte usor) apoi izbitura

Un razboinic corp nebonusat = 0 eu la nivel 82 fara iteme cu pv am in jur de 7 - 8kpv un sura da 7-8 k pv damage pe sfera intunecata la P un ninja lame la ambuscada un razboinic mental la spirit ... in schimb o sura nebonusata mai rezista datorita reducerii de paguba din protectia intunecata ...


Datorita faptului ca sunt multi jucatori ce aleg acest caracter itemele cele mai raspandite sunt anti razboinic
(ex. in general pe arme se pun fatala+4 war+4 + inca o piatra (reintoarcerii, monstrii, sura, ninja, patrunzatoare+4) - shaman +4 este foarte rar pusa pe o arma

Avantaje:

Alaturi de sura pe arme, razboinicul corp are mai mare damage facut pe lovitura de arma ( la metine are dropul cel mai bun datorita timpului scurt ce ii este necesar sa sparga metine - un corp sparge mai repede un metin decat orice alt caracter (inclusiv sura pe arme) cu conditia sa rezista la monstrii dropati din metin , diferenta dintre razboinic corp si sura arme fiind data de iures care la G1 da o viteza de atac de 41%

Alt avantaj este dat de numarul ridicat de razboinici si anume numarul ridicat de iteme de razboinic - daca la nivel mic rar se gaseste o platosa mistica +9, la razboinici e plin de dragon +9 Smile...

Un alt avantaj reprezinta timpul relativ scurt de incarcare a magiilor 12-15 secunde (fata de 25 secunde la ninja arc de ex) cu o piatra reintoarcerii +4 si colier +9 P la iures e ca o mica mitraliera Smile (comparativ cu sura care e lansator de rachete Smile)) ) - Caracterul cu cea mai mare viteza de atac cu magii fiind shamanul leac la 7 secunde la aruncarea fulgerului cu P la accelerare ce da o viteza a farmecului foarte mare cu un evantai +9 de nivel 70ce da o viteza de farmec de 25 % cu un colier cu 24% viteza farmecului si daca se mai prinde ca bonus viteza farmec pe armura nici nu are timp sa astepte sa se incarce magia dupa ce a dat Smile...

17GHIDURI Empty Dragonul Ber an Setao Mier Mar 23, 2011 4:27 pm

Moon Spell

Moon Spell

GHIDURI Thedragon.th



Ieri s-a incercat dragonul din grota dupa ce s-au luat cheile de la sefii din capatul V4 s-a putut intra in camera. E plin de setao de nivel 90+ pasii sunt urmatorii:

1. se aduna setao intr-un colt de camera, iar Dragonul cu cat mai putin setao in alt colt... In centrul camerei sunt niste metine speciale de nivel 60 ( nu sunt metinele din care ies brotaci au o alta denimire, si din ele ies setao dupace s-au spart cat despre iteme - nu dropeaza nimic Sad. Se lasa 4 metine de acelasi fel (nu stiu de ce si care si nici aseara nu se stia sigur s-au lasat 4 metine ale Arogantei)

2. se face grupa in cazul nostru war mentali au facut grupa cu war corp deoarece dmg facut de mentali transformat e mai mic si corporalii au nevoie de skilurile de la conducere in felul urmator:

a) sa face grupa (1 mental +1 corp)
b) se da durata skill - in acel moment corpul da aura si iures si se transforma
c) mentalul schimba de la durata skill la atac si se merge la dragon
Este nevoie de buff la P deoarece doar cu critice continuu se face ceva (eu dadeam intre 13k+ si 15k critic in imagine se vede 8k+ dmg dar asta dupa ce s-a dus aura si cand dragonul isi revenea)

Am fost foarte aproape sa il omoram ... ramanad sub 10% din viata dragonului, dar dupa ce se duce aura si daca nu se da buff continuu de critice nu sunt sanse de a omora dragonul...

Important este faptul ca:
1. nu se tin iteme cu otrava - otrava se da doar de 1 jucator si dupa ce s-au luat 50% din punctele de viata ale dragonului

2. nu am inteles de ce dar nu se incarca PM-ul cu licori albastre dupa ce esti transformat...

3. bonusul diavol, nu functioneaza la dragon

4. globul cel mai bun de transformare este salbatic devotat

Azi vom mai incerca dragonul 1 data si sper ca am sa completez "ghidul"

Continut sponsorizat



Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum